Tvůrci

klokart

Marie Chytilová

Marie Chytilová je mladá a velmi inspirativní a energická žena, která již třetím rokem vede portál Slevomat.cz, který čítá více než 160 zaměstnanců. Postupně usiluje o to, aby Slevomat nebyl jen katalogem slev, ale aby u zde zákazníci napříč celou republikou denně objevili spoustu zážitkových nabídek za výhodné ceny.

Kdybyste Marušku znali alespoň tak, jak jsme ji měli to potěšení poznat my, dali byste nám za pravdu, že tato drobná kráska má pořádný drive a silou své osobnosti a neodolatelným charismatem si snadno vytvoří i čtyřproudovou silnici uprostřed pouště, když se pro to rozhodne! Takže jaký jiný citát, než „IF YOU CAN´T FIND A WAY CREATE ONE“ si mohla vybrat? 🙂

Marie Chytilová a KlokArt – 3 bleskové otázky:

 

Co mě přesvědčilo, abych spojila své jméno s projektem KlokArt fame?

To, že tento projekt stojí na stejných pilířích jako Slevomat a považuji je za klíčové pro dlouhodobý úspěch.
1. Angažovaní lidé, kteří se nebojí zkoušet něco nového a jsou schopní strhávat svojí energií okolí.
2. Budování projektu tak, aby byl trvanlivý, dlouhodobě udržitelný a přínosný pro všechny zúčastněné strany.
3. U každé části projektu analyzovat její přínos jak pro zákazníka, tak pro partnera (v tomto případě Klokánky) a snažit se nabídku neustále obměňovat, aby projekt mohl byl dlouhodobě atraktivní.

 

Co mě na projektu zaujalo?

Líbí se mi především to, že se projekt bude neustále vyvíjet, vylepšovat, bude do budoucna spojený s významnými osobnostmi, a že jimi navržené produkty budou lákavé a výjimečné. Osobně se snažím přispívat především propojováním lidí, aby celá skládačka úspěchu projektu neměla chybějící dílky.

 

Čím do projektu osobně přispěju?

Citát, který jsem si zvolila, přesně vyjadřuje situaci, ve které se často ocitám. Vedu tým 160 lidí, je mi 29 a Slevomat působí v oblasti e­commerce, jež má desetiletou historii a neustále se vyvíjí. Proto je potřeba hledat a především vytvářet nové cesty. Zpracování navrhl náš designér Kuba Bartásek, který mě už zná dostatečně na to, aby věděl, co mě vystihne. Pro mě je důležité to, že je motiv sofistikovaný, neotřelý a jeho design se hodí ke všemu.

 

 

 

­

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace