KLOKART

Marie Havlíčková

Okouzlující a inspirativní žena Marie Havlíčková, která má srdce doslova na pravém místě, byla v době vzniku projektu Klokart ředitelkou Slevomatu. Dnes ji považujeme za adoptivní matku projektu, protože právě díky ní, dostal projekt reálnou šanci vzniknout, když kývla na to, aby se Slevomat stal jeho generálním partnerem.

Požádali jsme ji, aby vytvořila pro Klokart a Klokánky společně se svým týmem náš první statement motiv. A tak spatřil světlo světa motiv  „When you can´t find a way create one“ (Když nemůžeš najít cestu, vytvoř si ji). Přesně ve stylu Marušky, ale také (což jsme pochopili až díky mnoha dalším kolekcích) i ve stylu Klokartu!

3 bleskové otázky pro Marušku:

Co mě přesvědčilo, abych spojila své jméno s projektem KlokArt?

To, že tento projekt stojí na stejných pilířích jako Slevomat a považuji je za klíčové pro dlouhodobý úspěch.
1. Angažovaní lidé, kteří se nebojí zkoušet něco nového a jsou schopní strhávat svojí energií okolí.
2. Budování projektu tak, aby byl trvanlivý, dlouhodobě udržitelný a přínosný pro všechny zúčastněné strany.
3. U každé části projektu analyzovat její přínos jak pro zákazníka, tak pro partnera (v tomto případě Klokánky) a snažit se nabídku neustále obměňovat, aby projekt mohl byl dlouhodobě atraktivní.

 Co mě na projektu zaujalo?

Líbí se mi především to, že se projekt bude neustále vyvíjet, vylepšovat, bude do budoucna spojený s významnými osobnostmi, a že jimi navržené produkty budou lákavé a výjimečné. Osobně se snažím přispívat především propojováním lidí, aby celá skládačka úspěchu projektu neměla chybějící dílky.

Čím do projektu osobně přispěju?

Citát, který jsem si zvolila, přesně vyjadřuje situaci, ve které se často ocitám. Vedu tým 160 lidí, je mi 29 a Slevomat působí v oblasti e­commerce, jež má desetiletou historii a neustále se vyvíjí. Proto je potřeba hledat a především vytvářet nové cesty. Zpracování navrhl náš designér Kuba Bartásek, který mě už zná dostatečně na to, aby věděl, co mě vystihne. Pro mě je důležité to, že je motiv sofistikovaný, neotřelý a jeho design se hodí ke všemu.

 

 

 

­

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace