Ivana Valkusová

Manažer projektu, ivana.valkusova@fod.cz, +420 774 582 238

Ivana přišla s nápadem vzniku projektu Klokart. Když se před lety začala v pomoci Klokánkům angažovat, hledala způsob, jak pro ně dlouhodobě získávat finanční prostředky. Její ambicí bylo oslovit i mladší dárce a nabídnout jim možnost podpořit Klokánky pravidelně nákupem originální a kvalitní módy, která pomáhá. Hlavní idea projektu je princip give&gain (daruj&získej), také synergie a osobní vklad každého, kdo se zapojí. Známé osobnosti a influenceři, kteří pro projekt vytváří motiv, do něj vkládají kus sebe, svého příběhu nebo to, co mají rádi a chtějí sdílet. Díky týmu úžasných lidí, kteří se spolu s Ivanou této myšlenky chopili, se Klokart stal v roce 2015 skutečností. Iva se v rámci projektu podílí na strategickém plánování, celkové dramaturgii projektu a jeho finančním vedení. V roce 2019 byla také zvolena členem kontrolní komise Fondu ohrožených dětí.

Nikola Baumrukrová

baumrukrova@bespoke-media.cz, +420 775 584 611

Nikol do projektu přinesla spoustu nápadů a mladistvé energie a stala se naprosto nepostradatelnou posilou týmu. Její hlavní činností je kompletní správa webu Klokart a našeho e-shopu, copywriting a sociální sítě. O projektu říká: „Projekt KlokArt mi dává smysl hlavně proto, že dělá radost hned několikrát. Koupit si hezkou věc je sice fajn, ale když vím, že získané peníze jdou navíc na smysluplnou věc, nákup nabírá hned jiné hodnoty. Věřím totiž, že to, co vyzařujeme a dáváme, se k nám vrací. Ať už je to padesátikoruna měsíčně nebo laskavost těm, kteří jí potřebují.“ Díky studiu marketingu a současnému zaměstnání v marketingové agentuře pomáhá projekt posunout dál nejen svými skvělými nápady, ale i usilovnou prací.

Dominika Baborská

baborska@bespoke-media.cz

Příchodem Dominiky do projektu se hodně změnilo. Její dlouholeté zkušenosti v marketingu Klokart nejen nakoply, ale také z něj udělaly dospělejší projekt s promyšlenou marketingovou koncepcí. Se zápalem také pomohla zrealizovat dobré nápady, na které nezbývala ostatním energie. Díky jejím kontaktům a zkušenostem jsme začali být víc vidět a slyšet. Dominika má pod palcem nejen marketingovou strategii celého projektu, ale pustila se s vervou i do pomoci s komunikací Fondu ohrožených dětí. Je majitelkou mediální agentury a maminkou dvou úžasných chlapců.

Blanka Stýblová

blanka.styblova@gmail.com

Blanička je žena s velkým srdcem, která vždy vše v životě dělala naplno a s odhodláním. A práce není výjimkou. Poslední roky se věnovala hlavně svým mateřským povinnostem a teď se rozhodla nám pomoci s projektem Klokart. A protože je to velká srdcařka, zapadla do našeho týmu jedna radost. V projektu si vzala na starosti jeho rozvoj – komunikuje jak s potencionálními obchodními partnery, tak s celebritami, které vytváří naše motivy.

 

Ondra Frössl

frossl@bespoke-media.cz

Ondra je jediný mužský element našeho ryze ženského týmu. A díky za něj. Je to nepostradatelný pomocník při tvorbě veškerých grafických záležitostí jako jsou vizualizace (o kterých se mu mimochodem musí často i zdát), různých letáčků, děkovných kartiček a dalších grafických záležitostí na webu nebo v eshopu. Jeho umělecký duch a cit pro detail nám pomáhá s výběrem barev, fontů, velikostí a vůbec všeho, co k začátku každé nové kolekce patří.

Kromě jeho nepostradatelné práce ve Photoshopu zaváží také náš sklad Na Poříčí. Doplňování zboží neznamená pro Ondru nic jiného než tzv. „leg day“, jelikož se náš sklad nachází ve třetím patře v centru Prahy, kde není výtah. A že jsou ty krabice většinou pěkně těžké.

 

Markéta Zmeškalová

zmeskalovamarketa@gmail.com, +420 739 067 639

K zapojení do projektu Klokart Markét dovedlo jedno, řekněme až „osudové“, setkání s Ivanou, ale také to, že její původní profesí je obor, který je spíše jakýmsi posláním (vystudovala zdravotní obory na střední i vysoké škole). K pomoci Klokánkům a opuštěným dětem má blízko také proto, že je mámou úžasného synka a uvědomuje si tak mnohem víc, jak se žije dětem bez lásky. Své nabité, dnes již bohaté zkušenosti z oblasti komunikace, organizace a vedení v projektu využívá především při komunikaci s tvůrci a následnou produkci jednotlivých kolekcí. „Spojení umění s laskavostí je pro mne přirozené, protože obě jsou vyjádřením emoce, která dokáže přinést radost“ říká Markéta.