Q&A

  1. Proč jsem ze stránek Klokartu přesměrován na dva různé eshopy? Musím platit dvakrát poštovné?

Klokart je projekt, ve kterém všichni pracujeme zdarma nebo za zcela nutné náklady (a to včetně našich dodavatelů), aby zisk pro děti v Klokánku byl co největší. To je i důvod, proč některé věci nefungují z pohledu zákazníka dokonale nebo fungují možná trochu nelogicky. Produkty prodáváme přes náš e-shop, kde naleznete limitovanou nabídku a na našem partnerským e-shopu Merchatoru, kde naleznete nabídku stálou, což nám umožňuje nemít uložené peníze ve skladových zásobách. Objednávky ze dvou různých e-shopů, které sídlí ve dvou odlišných městech, nelze z technických důvodů sloučit. Je tedy nutné uhradit dvakrát poštovné. Naštěstí u limitované nabídky lze využít osobní odběr zdarma nebo doručení prostřednictvím Zásilkovny za příjemných 39 Kč.

—————————————————————————————————————————————————-

  1. Kde najdu velikostní tabulky výrobků?

Velikostní tabulky, jsou-li od výrobce k dispozici, umisťujeme vždy v popisku u každého produktu. Zobrazí se při rozkliknutí produktu nebo po stisknutí tlačítka koupit. Pokud si přesto nevíte rady či máte nějaký konkrétní dotaz, neváhejte nám napsat a my Vám s výběrem rádi pomůžeme.

—————————————————————————————————————————————————-

  1. Nabízíte doručování také do zahraničí?

Z limitované kolekce Vám můžeme cokoliv zaslat také do zahraničí, a to za výhodné ceny. Pokud si přejete zaslat zboží do jakéhokoliv státu Evropy, zvolte prosím variantu doručení Českou poštou (zatím to náš e-shop jinak neumí) a do poznámky napište adresu pro doručení do zahraničí a ideálně i telefonní číslo na Vás. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat, v opačném případě necháme prostřednictvím Zásilkovny doručit na zvolenou adresu.

—————————————————————————————————————————————————

  1. Proč jsou rozdílné ceny u stejných výrobků v limitované a stálé nabídce?

Ačkoliv zboží v limitované a stálé nabídce se může jevit jako naprosto shodné, nemusí tomu tak vždy být. Produkty se mohou lišit složením a výrobcem. Zároveň zboží v limitované nabídce má zcela odlišný režim objednávání od dodavatelů. Většinou jej necháváme vyrábět ve velkém množství, zatímco ve stálé nabídce jsou trička a mikiny vyráběny přímo pro Vás v jednotlivých kusech. Zároveň v limitované nabídce máme zboží vyrobené v době před nárůstem cen, což nám umožňuje držet původní cenovou hladinu. Cena v limitované nabídce ale nemusí být vždy nižší, neboť u těchto výrobků klademe velký důraz na kvalitu materiálů, což se může odrazit ve vyšší ceně. Všechny výše uvedené faktory ovlivňují výslednou cenu výrobků. Vždy však platí, že nejméně 50 % prodejní ceny jde na děti v Klokánku.

—————————————————————————————————————————————————-

  1. Jaké jsou dodací lhůty limitovaných kolekcí?

Produkty z limitované nabídky máme skladem a zasíláme je ihned po zaplacení. Občas se však může stát (zejména u zcela nových výrobků), že je u produktu uvedený konkrétní datum dodání v budoucnu. Důvodem je fakt, že produkt je teprve ve výrobě. Nicméně dáváme Vám možnost produkt si předem objednat, v daný termín Vám automaticky přijde. Máte-li ale nějakou pochybnost, zda je zboží na cestě nebo trvá vyřízení neúměrně dlouho, napište nám na chat, dáme Vám přesnou informaci.

—————————————————————————————————————————————————-

  1. Potřebuji poradit. Jak Vás mohu kontaktovat, abych obdržel odpověď co nejdříve?

Kontaktujte nás prostřednictvím chatu zde na webu. Reagujeme zpravidla obratem i mimo pracovní dobu. Pokud se však nikdo neozývá, tak prosím zanechte svůj email, neboť v opačném případě na Vás nemáme spojení a nemůžeme Vám odpověď doručit. Odpovíme co nejdříve (zpravidla nejpozději do 30 minut). Pokud by se tak výjimečně nestalo, předem se omlouváme. Všichni máme ke Klokartu svá zaměstnání, která nás živí, a rodiny.

—————————————————————————————————————————————————-

  1. Proč nemůžu uplatnit dárkovou poukázku na limitovanou i stálou nabídku najednou?

Dárkovou poukázku lze bohužel uplatnit buď na limitovanou nebo stálou nabídku. Z administrativních a technických důvodů není možné poukázku nijak rozdělit či objednávky sloučit, jelikož se jedná dva samostatné a oddělené e-shopy.

—————————————————————————————————————————————————

  1. Jaké jsou skutečné náklady na zaměstnance a chod projektu a kolik peněz jde dětem do Klokánku?

Tým KlokArt pracuje zcela zdarma. To znamená ve svém volném (a zejména i v tom pracovním) čase, aby poskytoval prvotřídní servis, přinášel nové nápady a především prostředky pro ohrožené děti z Klokánku. Za projektem jsou hodiny a hodiny práce, kterou děláme s jediným cílem – pomoci dětem. Ke spolupráci vyhledáváme subjekty, které jsou ochotné jít do pomoci s námi a věnovat svůj drahocenný čas a prostředky. Hledáme řešení a cesty, které jsou zdarma nebo s minimálními nevyhnutelnými náklady, bez jakýchkoliv marží či nároků na honorář, díky čemuž se nám daří pro děti z Klokánku přinášet nemalé finanční prostředky.

—————————————————————————————————————————————————-

  1. Odpovídají velikosti skutečnostem?

Ve většině případů velikosti odpovídají těm, které standardně nosíte. Abychom Vám však usnadnili výběr té správné, uvádíme kromě velikostních tabulek také střih a doporučení pro volbu velikostí na základě osobních zkušeností. Pokud si ani tak nebudete jistí, napište nám a my Vám s výběrem rádi pomůžeme. Spokojený zákazník je pro nás extrémně důležitý. Přejeme si, abyste naše výrobky skutečně a rádi nosili a nebyly to jen další nechtěné charitativní kousky do Vaší skříně. 😉

—————————————————————————————————————————————————-

  1. Jakým způsobem mohu potištěné materiály prát?

Jak jistě víte, nejšetrnější způsob praní je naruby. Zajistíte tak delší životnost potisku nebo výšivky. Přes potisk nebo výšivku nepřejíždějte žehličkou. Žehlete raději také naruby nebo se vyhněte potištěné části. Upozorňujeme, že před prvním praním může po digitálním transferu zůstat někdy obdélník, který však po vyprání zmizí.

—————————————————————————————————————————————————-

  1. Co mám dělat v případě, že mi přijde špatná velikost nebo chci produkt vyměnit/reklamovat?

Primárním cílem a posláním Klokartu je pomoc ohroženým dětem z Klokánku. Chceme Vám ale také poskytovat prvotřídní servis. Pokud Vám tedy přijde špatná velikost, barva nebo se Vám cokoliv nebude zdát, napište nám ZDE, kde problém vyřešíme k Vaší spokojenosti. Jedná-li se o produkt ze stálé nabídky (tedy z e-shopu Merchator.cz), tak ani v tomto případě nemusíte mít strach, že se o Vás nepostaráme.

—————————————————————————————————————————————————-

  1. Projekt Klokart je mi sympatický. Jak mohu projektu pomoci?

Nejjednodušší možný způsob – sledujte nás, mluvte o nás, dejte o nás vědět. Pokud máte pozitivní zkušenost šiřte ji dál a označujte @klokart. Rozšiřování povědomí a dobrého slova o projektu zapříčiní to, že o nás budou lidé vědět a budou prostřednictvím projektu dál pomáhat dětem z Klokánku. A to je náš společný cíl.

—————————————————————————————————————————————————-

13. K jakým marketingovým účelům používáte osobní data, ke kterým dávám souhlas?

Poskytnutá osobní data jsou pro nás velmi důležitá a zacházíme s nimi s náležitou péčí. Nechceme zklamat Vaši důvěru a zahlcovat Vás nadbytečnými informacemi. Informujeme Vás tedy pouze o příchodu nové kolekce, která je zpravidla třikrát do roka, a dovolíme si Vás prostřednictvím dotazníků spokojenosti požádat o velmi cennou zpětnou vazbu týkající se Vašeho nákupu. Váš souhlas s poskytnutím údajů lze samozřejmě také kdykoliv odvolat.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace