Nejčastější dotazy

  1. Kde najdu velikostní tabulky výrobků?

Velikostní tabulky, jsou-li od výrobce k dispozici, umisťujeme vždy v popisku u každého produktu. Zobrazí se při rozkliknutí produktu nebo po stisknutí tlačítka koupit. Pokud si přesto nevíte rady či máte nějaký konkrétní dotaz, neváhejte nám napsat a my Vám s výběrem rádi pomůžeme.


2. Nabízíte doručování také do zahraničí?

Můžeme Vám cokoliv zaslat také do zahraničí, a to za výhodné ceny. Pokud si přejete zaslat zboží do jakéhokoliv státu Evropy, zvolte prosím variantu doručení Českou poštou (zatím to náš e-shop jinak neumí) a do poznámky napište adresu pro doručení do zahraničí a ideálně i telefonní číslo na Vás. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat, v opačném případě necháme prostřednictvím Zásilkovny doručit na zvolenou adresu.


3. Jaké jsou dodací lhůty?

Produkty z nabídky máme skladem a zasíláme je ihned po zaplacení. Pokud objednáte do 10 hod ráno, odesíláme zpravidla ten samý den. Máte-li ale nějakou pochybnost, zda je zboží na cestě nebo trvá vyřízení neúměrně dlouho, napište nám na chat, dáme Vám přesnou informaci.


4. Potřebuji poradit. Jak Vás mohu kontaktovat, abych obdržel odpověď co nejdříve?

Kontaktujte nás prostřednictvím chatu zde na webu. Reagujeme zpravidla obratem i mimo pracovní dobu. Pokud se však nikdo neozývá, tak prosím zanechte svůj email, neboť v opačném případě na Vás nemáme spojení a nemůžeme Vám odpověď doručit. Odpovíme co nejdříve (zpravidla nejpozději do 30 minut). Pokud by se tak výjimečně nestalo, předem se omlouváme. Všichni máme ke Klokartu svá zaměstnání, která nás živí, a rodiny. V každém případě se nebojte připomenout. Žádný dotaz nenecháváme bez odpovědi.


5. Jaké jsou skutečné náklady na zaměstnance a chod projektu a kolik peněz jde dětem do Klokánku?

Tým KlokArt pracuje zcela zdarma. To znamená ve svém volném (a zejména i v tom pracovním) čase, aby poskytoval prvotřídní servis, přinášel nové nápady a především prostředky pro ohrožené děti z Klokánku. Za projektem jsou hodiny a hodiny práce, kterou děláme s jediným cílem – pomoci dětem. Ke spolupráci vyhledáváme subjekty, které jsou ochotné jít do pomoci s námi a věnovat svůj drahocenný čas a prostředky. Hledáme řešení a cesty, které jsou zdarma nebo s minimálními nevyhnutelnými náklady, bez jakýchkoliv marží či nároků na honorář, díky čemuž se nám daří pro děti z Klokánku přinášet nemalé finanční prostředky.


6. Odpovídají velikosti skutečnostem?

Ve většině případů velikosti odpovídají těm, které standardně nosíte. Abychom Vám však usnadnili výběr té správné, uvádíme kromě velikostních tabulek také střih a doporučení pro volbu velikostí na základě osobních zkušeností. Pokud si ani tak nebudete jistí, napište nám a my Vám s výběrem rádi pomůžeme. Spokojený zákazník je pro nás extrémně důležitý. Přejeme si, abyste naše výrobky skutečně a rádi nosili a nebyly to jen další nechtěné charitativní kousky do Vaší skříně. 😉


7. Jakým způsobem mohu potištěné materiály prát?

Nejšetrnější způsob praní je naruby, zajistíte tak delší životnost potisku nebo výšivky. V případě žehlení doporučujeme nepřejíždět žehličkou po potištěné nebo vyšité části. Žehlete raději také naruby nebo se vyhněte potištěné části oděvu. Před prvním praním může  na oblečení zůstat po digitálním tisku obdélník, který však po vyprání zmizí.


8. Co mám dělat v případě, že mi přijde špatná velikost nebo chci produkt vyměnit/reklamovat?

Primárním cílem a posláním Klokartu je pomoc ohroženým dětem z Klokánku. Chceme Vám ale také poskytovat prvotřídní servis. Pokud Vám tedy přijde špatná velikost, barva nebo se Vám cokoliv nebude zdát, napište nám ZDE, kde problém vyřešíme k Vaší spokojenosti.


9. Projekt Klokart je mi sympatický. Jak mohu projektu pomoci?

Nejjednodušší možný způsob – sledujte nás, mluvte o nás, dejte o nás vědět. Pokud máte pozitivní zkušenost šiřte ji dál a označujte @klokart. Rozšiřování povědomí a dobrého slova o projektu zapříčiní to, že o nás budou lidé vědět a budou prostřednictvím projektu dál pomáhat dětem z Klokánku. A to je náš společný cíl.


10. K jakým marketingovým účelům používáte osobní data, ke kterým dávám souhlas?

Poskytnutá osobní data jsou pro nás velmi důležitá a zacházíme s nimi s náležitou péčí. Nechceme zklamat Vaši důvěru a zahlcovat Vás nadbytečnými informacemi. Informujeme Vás tedy pouze o příchodu nové kolekce, která je zpravidla třikrát do roka, a dovolíme si Vás prostřednictvím dotazníků spokojenosti požádat o velmi cennou zpětnou vazbu týkající se Vašeho nákupu. Váš souhlas s poskytnutím údajů lze samozřejmě také kdykoliv odvolat.


11. Zakoupím-li zboží Klokart v jiném obchodě, jaký je potom výtěžek pro děti?

Produkty Klokart lze zakoupit pouze na několika málo prodejních místech. Je to z důvodu minimálních vedlejších nákladů a za účelem udržení kvality poskytovaných služeb. Kompletní sortiment nabídky naleznete na ZDE . Část produktů můžete vidět ale také na několika málo dalších prodejních místech. Tyto subjekty poskytují své služby Fondu ohrožených dětí zcela zdarma, bez jakékoliv provize, mají stejně nastavené ceny, a proto i zde platí, že veškerý výtěžek jde Fondu ohrožených dětí.


12. Vyplatí se čekat na posezónní nebo výprodejové slevy?

Podstata charitativního projektu je vždy přinést co možná nejvyšší finanční částku vybrané organizaci, v našem případě Klokánkům. Slevy proto z podstaty věci neposkytujeme. Dodatečná sleva by totiž neznamenala nic jiného než méně peněz pro děti, což nekoresponduje s hlavním posláním projektu KlokArt. Věříme, že Vás absence slev neodradí od společného šíření radosti pro děti z Klokánku a budete nám i nadále věrnými zákazníky, kterých si nesmírně vážíme.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace