O nás

Ivana Valkusová

Manažer projektu, ivana.valkusova@fod.cz, +420 774 582 238

Ivana přišla s nápadem vzniku projektu KlokArt, v němž propojuje svůj zájem o současnou generaci českých umělců a osobností se snahou získat pro Klokánky trvalé finanční zdroje. Činnost Fondu ohrožených dětí sleduje s nadšením už od dob svých studií (obory sociální práce a učitelství) a od léta 2015 se spontánně rozhodla fungovat jako dobrovolník. V současné době je na mateřské dovolenou s dcerou Agnes. V projektu KlokArt se stará o strategické plánování, celkovou dramaturgii projektu, včetně finančního vedení projektu. V roce 2019 byla také zvolena členem Kontrolní komise Fondu ohrožených dětí.

Markéta Zmeškalová

zmeskalovamarketa@gmail.com, +420 739 067 639

K zapojení do projektu Klokart Markét dovedlo jedno, řekněme až „osudové“, setkání s Ivanou, ale také to, že její původní profesí je obor, který je spíše jakýmsi posláním (vystudovala zdravotní obory na střední i vysoké škole). K pomoci Klokánkům a opuštěným dětem má blízko také proto, že je mámou úžasného synka a uvědomuje si tak mnohem víc, jak se žije dětem bez lásky. Své nabité, dnes již bohaté zkušenosti z oblasti komunikace, organizace a vedení v projektu využívá především při komunikaci s tvůrci a následnou produkci jednotlivých kolekcí. „Spojení umění s laskavostí je pro mne přirozené, protože obě jsou vyjádřením emoce, která dokáže přinést radost“ říká Markéta.

 

Nikola Baumrukrová

baumrukrova@bespoke-media.cz, +420 775 584 611

Nikol do projektu přinesla spoustu nápadů a mladistvé energie a stala se naprosto nepostradatelnou posilou týmu. Její hlavní činností je správa webu Klokart, komunikace s influencery na podporu kolekcí, ale také třeba odbavování zásilek. Říká: „Projekt KlokArt mi dává smysl hlavně proto, že dělá radost minimálně dvakrát. Koupit si hezkou věc je sice prima, ale když vím, že získané peníze jdou navíc na smysluplnou věc, nákup nabírá hned jiné hodnoty. Věřím totiž, že to co vyzařujeme a dáváme se k nám vrací. Ať už je to padesátikoruna měsíčně nebo laskavost těm, kteří jí potřebují.“ Díky studiu marketingu a současnému zaměstnání v marketingové agentuře pomáhá projekt posunout dál nejen svými skvělými nápady, ale i usilovnou prací.

Dominika Baborská

baborska@bespoke-media.cz

Příchodem Dominiky do projektu se hodně změnilo. Její dlouholeté zkušenosti v marketingu Klokart nejen nakoply, ale také z něj udělaly dospělejší projekt s promyšlenou marketingovou koncepcí. Se zápalem také pomohla zrealizovat dobré nápady, na které nezbývala ostatním energii. Díky jejím kontaktům a zkušenostem jsme začali být víc vidět a slyšet. Dominika má pod palcem nejen marketingovou strategii celého projektu, ale pustila se s vervou i do pomoci s komunikací Fondu ohrožených dětí. Je majitelkou mediální agentury a maminkou dvou úžasných chlapců.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace